Pristatymo informacija


Tai Pristatymas & Pristatymo politika yra mūsų dalis „Sąvokos“ ir todėl turėtų būti skaitomos kartu su mūsų pagrindiniu Sąlygos.


Prašau atidžiai peržiūrėti mūsų Pristatymas & Pristatymo politika perkant mūsų produktus. Ši politika bus taikoma bet kuriai Užsakymas Jūs dedate su mumis.


APDOROJIMO LAIKAS:

  • Užsakymai apdorojami per 1–2 darbo dienas nuo mokėjimo patvirtinimo.
  • Kitą darbo dieną bus tvarkomi užsakymai savaitgaliais ar atostogos.


Kas yra mano Pristatymas & Pristatymo galimybės?

Mes siūlome įvairius Pristatymas galimybės. Kai kuriais atvejais trečiųjų šalių tiekėjas gali valdyti mūsų atsargas ir bus atsakingas už Pristatymas Jūsų produktai.


Nemokamas Pristatymas

Nemokamas Standartas Pristatymas Galima gauti užsakymus per tam tikrą slenkstį ar ypatingomis progomis, pasiūlymai.


Pristatymas Metodas


Pristatymas Rinkliava




Standartas (vidaus)

2-4 darbo dienos.


2–3 eurai.



Standartas (Europa)

6–9 darbo dienos.


5-10 eurų.

 


Visi laikai ir datos, susijusios su produktų pristatymu, yra pateikiami sąžiningai, tačiau yra tik vertinimai.


ES ir JK vartotojams: tai neturi įtakos jūsų įstatymų numatytoms teisėms. Jei konkrečiai pažymėta, numatomas pristatymo laikas atspindi ankstyviausią turimą pristatymą, o pristatymas bus atliekamas per 30 dienų nuo dienos, kai mes priimsime jūsų Užsakymas. Norėdami gauti daugiau informacijos, žiūrėkite mūsų sąlygas.


Ar pristatote tarptautiniu mastu?

Mes siūlome visame pasaulyje Pristatymas. Standartinis ir pagreitintas Pristatymas galioja tarptautiniuose užsakymuose. Pristatymas Mokestis gali skirtis į šalį.


Atkreipkite dėmesį, kad mums gali būti taikomos įvairios taisyklės ir apribojimai, susiję su kai kuriais tarptautiniais pristatymais, ir jums gali būti taikomi papildomi mokesčiai ir pareigos, kurių mes nekontroliuojame. Jei tokie atvejai galioja, jūs esate atsakingi už įstatymų, taikomų šaliai, kurioje jūs gyvenate, laikymąsi ir būsite atsakingi už tokias papildomas išlaidas ar mokesčius.


Kas nutiks, jei mano Užsakymas Ar atidėtas?

Jei pristatymas bus atidėtas dėl kokių nors priežasčių, mes jums pranešime kuo greičiau ir patarsime jums apie pataisytą numatomą pristatymo datą.

ES ir JK vartotojams: tai neturi įtakos jūsų įstatymų numatytoms teisėms. Norėdami gauti daugiau informacijos, žiūrėkite mūsų sąlygas.


Klausimai apie grąžą?

Jei turite klausimų apie grąžą, peržiūrėkite mūsų Gražinimo politika.


Kaip galite susisiekti su mumis dėl šios politikos?

Jei turite daugiau klausimų ar komentarų, galite susisiekti su mumis: